جدای از قابلیت های قابل توجه راه رفتن و تعادل، این ربات همچنین بدون فدا کردن قابلیت حرکتی خود بسیار رسا است. دو آنتن آن می توانند مانند گوش های گربه تکان بخورند و سر به سمت بالا، پایین، اطراف حرکت می کند و برای تقلید احساسات از طریق زبان بدن کج می شود.
این تیم گفت که رباتیک ها در کنار انیماتور ها کار می کنند تا مطمئن شوند که ربات می تواند بدون افتادن به صورت واضح حرکت کند، درست مانند یک شخصیت انیمیشن واقعی.
این تاکتیک مشابه تاکتیکی است که Anki چند سال پیش برای اسباب بازی دوستداشتنی Cozmo خود استفاده کرد، اما برای زنده شدن با چالش های مشابهی نیز مواجه است.
موریتز باچر توضیح داد:« به طور کلی، ابزار های انیمیشن دارای فیزیک نیستند. بنابراین، طراحی انیمیشن هایی که در دنیای واقعی کار کنند را برای هنرمندان سخت می کند. »
دیزنی پلتفرم رباتیک جدید را طوری طراحی کرده است که سخت افزاری آگنوستیک (مستقل از برنامه، داده و یا سیستم عامل) باشد و به توسعه دهندگان این امکان را میدهد تا همان اصول را برای شخصیت های دیگر که سبک های بدنی کاملا متفاوتی دارند، اعمال کنند.
خط الهام گرفته شده از انیمیشن که Disney Research توسعه داده است همچنین باید زمان مورد نیاز برای آموزش یک ربات در مورد رفتار های جدید را به شدت کاهش دهد، باکر ادعا می کند که دیزنی اکنون می تواند شخصیت های رباتیک جدید را در ماه ها به جای سال ها بسازد.
در ادامه ویدیویی از این این ربات بامزه برایتان قرار داده ایم.