Origin در سال تحصیلی گذشته توسط هزاران معلم در سراسر کشور، از جمله تامپسون و سه معلم دیگر در آکادمی ران کلارک، به صورت آزمایشی اجرا شد.
همانطور که تامپسون در میان دانش آموزان خود حرکت می کرد، یک کنترل از راه دور باریک با یک میکروفون فعال شده با دکمه در دست داشت که از آن برای فرمان دادن به نرم افزار هوش مصنوعی استفاده می کرد.
در ابتدا، تامپسون به هوش مصنوعی گفت که یک تایمر سه دقیقه ای را شروع کند که روی تخته هوشمند ظاهر شد. سپس شروع به پرسیدن سوالات مرور سریع از درس قبلی کرد، مانند “چه چیزی باعث باد می شود؟” وقتی دانش آموزان نمی توانستند جزئیات را به خاطر بسپارند، تامپسون از هوش مصنوعی خواست تا تصویری از جریان هوا ناشی از گرمای ناهموار سطح زمین را نشان دهد.
سپس یک تایمر جدید ساخت و با درخواست از دستیار هوش مصنوعی برای یافتن یک فیلم آموزشی کوتاه درباره اکوسیستم های آب شیرین و آب شور، درس آب را آغاز کرد. همانطور که تامپسون در کلاس حرکت می کرد، گاهی ویدیو را متوقف می کرد و از دانش آموزان در مورد محتوای جدید سوال می کرد.
مطالعات در مورد مشارکت دانش آموزان، از جمله بررسی های تحقیقاتی منتشر شده در سال 2018 در مجله رفتار اجتماعی و شخصیت و در سال 2020 توسط مجله استرالیایی آموزش معلمان، اهمیت آن را برای موفقیت تحصیلی نشان داده اند.
به گفته Nitta در حالی که هوش مصنوعی نقاط قوت زیادی دارد، در ایجاد انگیزه در شما برای ادامه دادن به انجام کاری که علاقه زیادی به انجام آن ندارید، چندان خوب نیست.
در یک سخنرانی TED در بهار 2023، اندکی پس از راه اندازی خانمیگو، سال خان، بنیانگذار و مدیر عامل آکادمی خان، اشاره کرد که تدریس خصوصی برخی از بزرگترین تکان ها را به عملکرد دانش آموز در میان مداخلات آموزشی مورد مطالعه ارائه کرده است.
اما نه معلمان کافی در دسترس هستند و نه پول کافی برای پرداخت هزینه آن ها، به خصوص در پی از دست دادن یادگیری ناشی از بیماری همه گیر.
کریستن دی سربو، مدیر ارشد آموزش آکادمی خان، در سال 2016، معاون پژوهش و طراحی یادگیری ناشر Pearson بود که با IBM در Watson شریک شد، که او آن را «فناوری متفاوت» توصیف می کند که بسیار متکی به پاسخ های اسکریپتی بود، برخلاف تعاملات بدون اسکریپت دانش آموزان می توانند با هوش مصنوعی مولد داشته باشند.
خانمیگو مستقیما به سوالات دانش آموز پاسخ نمی دهد، اما با سوالات خودش شروع می کند، مانند اینکه آیا دانش آموز ایده ای در مورد چگونگی یافتن پاسخ دارد یا خیر. سپس گام به گام با اشاره و تشویق آن ها را به سمت راه حل راهنمایی می کند.
با وجود دیدگاه گسترده خان از معلمان شخصی «شگفت انگیز» برای هر دانش آموز در این سیاره، دی سربو نقش آموزشی محدودتری را به خانمیگو اختصاص می دهد. وقتی دانشآموزان بهطور مستقل روی یک مهارت یا مفهوم کار می کنند، او میگوید :« ما می خواهیم به دانش آموزان کمک کنیم که گیر نکنند. »
میزان کاهش فاصله تعامل هوش مصنوعی توسط خانمیگو هنوز مشخص نیست. طبق گفته DiCerbo، آکادمی خان در نظر دارد تا اواخر تابستان برخی از داده های خلاصه در مورد تعامل دانش آموز و ربات را منتشر کند. برنامه ریزی برای محققان شخص ثالث برای ارزیابی تاثیر استاد راهنما بر یادگیری زمان بیشتری خواهد برد.