معرفی 10 ابزار یادگیری زبان با هوش مصنوعی

به وبلاگ روبو خوش آمدید، در این مقاله می خواهیم چند تا از بهترین ابزار های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب همراهمان باشید.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

ابزار های آنلاین یادگیری زبان مدتهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. خیلی از آنها قبل از اینکه هوش مصنوعی به صورت تجاری مورد استفاده قرار گیرد، ارائه شده بودند. اما اکنون به کمک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان، بهینه سازی شده و کار ما را به شدت راحت کرده اند. به طور کلی باید گفت که بازار های یادگیری زبان به صورت آنلاین زبان را در چهار حوزه اصلی تدریس می کنند:

  • خواندن (Reading)
  • نوشتن (Writing)
  • صحبت کردن (Speaking)
  • شنیدن (Listening)

در ادامه فهرستی از بهترین ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان که می تواند به شما کمک کند را معرفی می کنیم:

1 . ElSA Speak

سرویس ELSA Speak ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان و تمرین آنلاین انگلیسی ، ایجاد شده توسط گروه نرم افزاری ELSA و برنامه ای برای آموزش تلفظ زبان انگلیسی آمریکایی و بازخورد به زبان آموزان زبان است.

تاکنون این برنامه چندین جایزه دریافت کرده است که اکثر آنها به افتخار الگوریتم بسیار خلاقانه و دقیق مورد استفاده در تشخیص صدا ارائه شده است.

در حالی که در این برنامه شرکت می کنید ، کلمات مختلفی را تلفظ خواهید کرد ، و این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته ی آن ، بر خطاهای تلفظ شما تاکید می کند و به شما امکان می دهد تا آن ها را اصلاح کنید.

اگر شما هم دوست دارید زبان را به راحتی یاد بگیرید میتونید از هوش مصنوعی فارسی روبو استفاده کنید و هزینه های اضافی به کلاس ندهید

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

2 . Duolingo

وبسایت و اپلیکیشن Duolingo  یک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان میباشد که کاربران متناسب با زبان مقصد خود، با مهارت‌های خاص برای تمرین واژگان، گرامر، و تلفظ با استفاده از تکرار آموزش می‌بینند. تمرین‌های مربوط به مهارت‌ها می‌تواند شامل ترجمه ی نوشتاری، درک مطلب، درک گفتاری، و تمرین‌های داستان کوتاه باشد.

Duolingo محبوب‌ترین پلتفرم یادگیری زبان و پربارگیری‌ترین برنامه ی آموزشی در جهان است. ماموریت این شرکت این است که آموزش را رایگان، سرگرم‌کننده و در دسترس همگان قرار دهد. دولینگو طوری طراحی شده‌است که شبیه یک بازی می‌باشد و از نظر علمی موثر بودن آن ثابت شده‌ است.

 

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

3 . Mondly

Mondly یک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان است که این برنامه یک معلم خصوصی در اختیار شما می‌گذارد که هوش مصنوعی او باعث می‌شود تجربه یادگیری زبان جدید شما واقعی‌تر به نظر برسد.

این برنامه را می توانید از فهرست بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان برای دستگاه های Android و iOS به راحتی پیدا کنید. همینطور یک نسخه تحت وب نیز در آن وجود دارد که می توانید از طریق سیستم از آن استفاده کنید. 

Mondly یکی از ابزارهایی است که می تواند درس های یادگیری زبان را در بیش از 41 زبان زنده دنیا آموزش دهد. یکی از امکانات بی نظیر این برنامه چت بات هوش مصنوعی آن است که بعد از اضافه شدن به این بازار نظر کاربران را به خوبی به خود جذب کرد.

یادگیری زبان با mondly

4 . SmallTalk2me

SmallTalk2me یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که با هدف بهبود مهارت‌های مکالمه و ارتباطات افراد تاسیس شده است. این وب‌سایت توسط تیمی از متخصصان در حوزه زبان و ارتباطات تشکیل شده و با ارائه محتواهای آموزشی متنوع و تمرین‌های عملی و فیلم های آموزشی، به کاربران کمک می‌کند تا در هنگام مکالمات روزمره یا حتی در موقعیت‌های حرفه‌ای خود، با اعتماد به نفس بیشتری ارتباط برقرار کنند.

تمرکز اصلی SmallTalk2me بر روی مهارت‌های مکالمه و ارتباطات موثر است که در بسیاری از موقعیت‌های زندگی و کاربردی استفاده می‌شوند. همچنین، این وب‌سایت به تنهایی نمی‌پردازد؛ بلکه با استفاده از روش‌های تعاملی و تمرین‌های کاربردی، شما را به سمت بهبود و تقویت مهارت‌های خود هدایت می‌کند.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

5 . Andy

Andy robot نیز یک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان است که می‌توانید از آن برای تقویت مهارت‌های صحبت کردن‌ (speaking)، خواندن (reading)، گوش دادن (listening) و نوشتن (writing) زبان انگلیسی استفاده کنید. این پلتفرم درس‌های تعاملی و تمرینات متنوعی را دربردارد و به واسطه آن می‌توانید عبارات و واژگان جدید را یاد بگیرید و از طریق امکانات موجود در آن، خطاهای تلفظی و گرامری خود را تشخیص دهید.

Andy یک هوش مصنوعی گفتگومحور بوده و به‌صورت اختصاصی برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی و ارائه شده است. به همین دلیل استفاده مستمر از آن روند یادگیری زبان را برای شما سریع‌تر می‌کند و برای ارتقاء مهارت مکالمهات انگلیسی بسیار موثر و مفید است.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

6 . Memrise

Memrise، یک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان آنلاین است که از طریق ارائه دوره‌های آموزشی تعاملی، تصویری و بازی‌های آموزشی، به کاربران برای یادگیری زبان مورد نظرشان کمک می‌کند. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و به صورت رایگان و غیر رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

7 . Babbel

نرم‌افزار Babbel یک ابزار هوش مصنوعی یادگیری زبان آنلاین کاربردی است. نکته مهمی که درباره آن وجود دارد این است که این برنامه قصد دارد تا کاربران در زبان روزمره خود مهارت کسب کنند. بنابراین مهارت‌های مکالمه عملی را در اولویت کار خود قرار می‌دهد.

اگر به یک کشور خارج سفر می‌کنید و یا به یک دوره آموزشی در یک زبان خارجی نیاز دارید و قصد دارید مهارت‌های مکالمه و کلمات خود را ارتقا دهید، بدون شک این نرم‌افزار می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد و یک مسیر بسیار کوتاه برای مکالمه واقعی را به شما ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار Babbel نه تنها مهارت‌های زبانی شما را تقویت می‌کند، بلکه روش تدریس را به نحو عالی ارائه می‌دهد که کاربران در یک منحنی یادگیری سریع قرار می‌گیرند.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

8 . TalkPal

هوش مصنوعی TalkPal، یک ابزار مبتنی بر GPT است که به نقش یک معلم زبان تجربه را ایفا می‌کند. شعار هوش مصنوعی TalkPal این است که یادگیری زبان نباید یک فعالیت پرهزینه و لاکچری باشد، بلکه امکان آموزش زبان باید خیلی راحت در دسترس مردم از سراسر جهان قرار داشته باشد.

در حقیقت، این هوش مصنوعی سعی دارد با تکیه بر تکنولوژی یادگیری ماشینی (Machine Learning) یک فضایی نوآورانه و تعاملی برای یادگیری زبان فراهم کند. توسعه‌دهندگان این هوش مصنوعی در تلاش هستند تا با برطرف‌کردن موانع موجود در مسیر یادگیری زبان، تعامل بین زبان‌ آموزان را تقویت کنند.

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

9 . Gilglish

Gliglish یک ربات آموزش زبان است که با هدف تقویت مهارت‌های شنیداری و تلفظ زبان‌آموزان طراحی شده است. این ابزار از فناوری تشخیص گفتار پیشرفته استفاده می‌کند تا به کاربران امکان دهد تلفظ خود را با استانداردهای بین‌المللی مطابقت دهند. Gliglish با ارائه تمرین‌های تلفظ و شنیداری، زبان‌آموزان را به چالش می‌کشد تا مهارت‌های ارتباطی خود را در زبان انگلیسی بهبود بخشند.

ابزار یادگیری زبان با هوش مصنوعی

10 . Replika

و اما آخرین مورد ابراز هوش مصنوعی یادگیری زبان که به شما معرفی می کنیم Replika می باشد. Replika در واقع یک اپلیکیشنی خلاقانه است که سعی دارد از طریق گفتگوی نوشتاری با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی و تکنولوژی یادگیری عمیق، درک دقیقی از شخصیت شما پیدا کند.

یا به بیان دیگر یک سرویس هوش مصنوعی شخصی است که به شما کمک می‌کند تا با دوستی از جنس هوش مصنوعی گپ و گفتگو کنید بدون اینکه نگران این موضوع باشید که به خاطر دیدگاه‌هایتان قضاوت خواهید شد!

شما می توانید در کنار استفاده از دیگر امکانات Replika با او به صورت انگلیسی گفتگو کنید و زبان خود را تقویت کنید، و اگر جایی اشتباه کردید Replika  اشتباه نوشتاری و گرامری شما را تصحیح خواهد کرد.

رپلیکا

اگر شما هم دوست دارید زبان را به راحتی یاد بگیرید میتونید از هوش مصنوعی فارسی روبو استفاده کنید و هزینه های اضافی به کلاس ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *