ادیت عکس با هوش مصنوعی، 8 سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس

به وبلاگ روبو خوش آمدید، در این مطلب میخواهیم درباره ی مزایای ادیت عکس با هوش مصنوعی، اپلیکیشن ها و سایت های ادیت عکس که از هوش مصنوعی استفاده میکنند صحبت کنیم و آن ها را بررسی کنیم.

برای اطلاع از صفر تا صد اخبار بروز و جدید هوش مصنوعی با وبلاگ روبو همراه باشید.

ادیت عکس با هوش مصنوعی

AI Photo Editor

هوش مصنوعی ابزار جادویی و فوقولاده ای برای ادیت و ساخت عکس ها میباشد. امروزه اکثر برنامه های ادیت عکس مجهز به هوش مصنوعی هستند که با آن ها میتوانید راحت تر عکس هایتان را ادیت کنید و کیفیت و زیبایی آنها را بهبود ببخشید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از اپلیکیشن ها و سایت های مخصوص ادیت عکس با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم اما اول مزایای ادیت عکس با هوش مصنوعی را باهم بررسی کنیم.

ادیت عکس با هوش مصنوعی

مزایای استفاده از ادیت عکس با هوش مصنوعی

1 . راحت و آسان بودن برای استفاده :

از مزایای ادیت عکس با هوش مصنوعی این است که نیازی به آموزش و مهارت گرافیکی خاصی نداریم تا بتوانیم عکس هایمان را ادیت کنیم.

2 . قابلیت ها فراوان :

ادیت عکس با هوش مصنوعی شامل اقدامات مختلفی همچون حذف بک گراند، تغییر بک‌گراند، تغییر رنگ، بازسازی عکس‌ های قدیمی، تبدیل عکس‌ های سیاه سفید به رنگی، اضافه کردن فیلتر و جلوه‌ های هنری و… است.

3 . عدم محدودیت :

برای ادیت عکس با هوش مصنوعی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید هر نوع عکس شخصی، چهره، تبلیغاتی و… را ویرایش کنید.

4 . صرفه جویی در زمان و انرژی :

ویرایش عکس ها با هوش مصنوعی در زمان و انرژی ما بسیار صرفه جویی می کند و با افکت ها و فیلتر های آماده ی موجود در برنامه ها به راحتی و با کمترین زمان ممکن میتوانیم عکس ها را ادیت کنیم.

5 . افزایش کیفیت عکس :

ابزار های ادیت عکس با هوش مصنوعی می توانند با الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی کیفیت عکس ها را با کاهش نویز، افزایش جزئیات، بهینه سازی و تنظیم نور و رنگ به میزان چشمگیری افزایش دهند؛ همین باعث شده تا عکس های قدیمی به خوبی بازسازی شوند.

6 . ادیت هوشمند :

ابزارهای ادیت عکس با هوش مصنوعی قابلیت‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهند که به عکاسان در ساده‌سازی فرآیند ویرایش کمک می‌کند.

برای مثال، هوش مصنوعی می تواند به طور انتخابی نوردهی، کنتراست و اشباع را در بخش های خاصی از یک تصویر تنظیم کند، که باعث میشود ویرایش عکس ها هدفمندتر و دقیق تر شود.

همچنین، هوش مصنوعی می‌تواند سبک ویرایش عکاس را در چندین عکس تجزیه و تحلیل کند و زیبایی‌ شناسی منسجم را تضمین کند.

7 . جستجوی تصویر پیشرفته :

موتورهای جستجوی تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی به عکاسان اجازه می‌دهند تا تصاویر مشابه بصری را پیدا کنند. این ابزار ها از تکنیک های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل تصاویر و شناسایی الگوهای بصری استفاده می کنند.

با استفاده از این موتورهای جستجو، عکاسان می‌توانند ایده‌های جدیدی را کشف کنند و از آن ها الهام بگیرند و گرایش‌ های حوزه خود را بشناسند کنند.

8 . روتوش خودکار تصاویر :

الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفت های چشمگیری در زمینه روتوش پرتره داشته اند. ابزارهای روتوش خودکار می‌توانند پوست را صاف کنند، لکه‌ها را از بین ببرند و ویژگی‌های صورت را بهبود ببخشند و در کسری از زمان نتایجی حرفه‌ای ایجاد کنند.

9 . انتخاب هوشمند تصویر :

هوش مصنوعی می تواند عکس ها را بر اساس معیار های مختلفی مانند ترکیب بندی، فوکوس و زیبایی شناسی تجزیه و تحلیل کند. با استفاده از ابزار های ادیت عکس با هوش مصنوعی، عکاسان می‌توانند به سرعت بهترین عکس‌های خود را از روی مجموعه‌ ای از تصاویر، شناسایی کنند. بدین ترتیب نیازی به بازرسی دستی نمی باشد و مقدار قابل توجهی در مصرف زمان صرفه جویی می شود.

ادیت عکس با هوش مصنوعی

ابزار های ادیت عکس با هوش مصنوعی

1 . Fotor

Fotor در اصل یک ابزار آنلاین ادیت عکس با هوش مصنوعی است که به تازگی یک مولد هوش مصنوعی را ارائه کرده و میلیون‌ ها کاربر در سراسر جهان دارد.

استفاده از این ابزار بسیار آسان است؛ کافی‌است دستورات متنی را تایپ کنید و Fotor ظرف چند ثانیه متن شما را به عکس تبدیل می کند.

این ابزار رایگان بوده و می‌توانید از این ابزار برای ساخت انواع عکس ها، افزایش کیفیت عکس، روتوش چهره، ساخت عکس با هوش مصنوعی، فیلتر های جذاب، تنظیم رنگ و نور و …استفاده کرد.

هوش مصنوعی فوتور
ساخت عکس با Fotor AI
ساخت عکس های انیمیشنی در سبک دیزنی با Fotor AI
ادیت عکس با هوش مصنوعی
تبدیل متن به عکس با Fotor AI

2 . Picsart

بدون شک همه ما با برنامه Picsart آشنا شده ایم یا دست کم درباره آن شنیده ایم. ابزارها و امکانات متعدد از مهم‌ترین دلایل محبوبیت پیکس آرت محسوب می‌شوند.

قابلیت‌های موجود در برنامه تقریباً می‌توانند نیازهای روزمره طیف وسیعی از کاربران را پاسخ دهند و برای انجام ادیت های سریع با موبایل کاملا مفید و کارآمد هستند.

برنامه پیکس آرت بیشتر به داشتن قابلیت‌ های مختلفی برای ادیت تصاویر از جمله حذف اشیا اضافی شهرت دارد. همچنین در نسخه‌ های اخیر کاربران می‌توانند از پایه اقدام به طراحی تصاویر دلخواه خود کنند.

پیکس آرت
صفحه اصلی سایت Picsart
ساخت بک گراند با Picsart
افکت های مختلف و جذاب برنامه Picsart

3 . YouCam

YouCam ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای بهبود دادن کیفیت تصاویر و بازسازی عکس های قدیمی و تبدیل آن ها به عکس های رنگی عالی است.

این ابزار قابلیت هایی همچون افزایش کیفیت تصاویر، حذف اشیا از تصویر، حذف بک گراند، تغییر بک گراند، مات کردن بک گراند و … دارد به علاوه امکان رنگی کردن عکس‌های قدیمی سیاه و سفید را نیز دارید که روشی عالی برای زنده کردن خاطرات قدیمی است.

ادیت عکس با هوش مصنوعی
صفحه اصلی سایت YouCam
ادیت عکس با هوش مصنوعی
افزایش کیفیت تصویر با YouCam
بازسازی عکس های قدیمی با YouCam

4 . Remini

ابزار بعدی ادیت عکس با هوش مصنوعی Remini می باشد که در واقع این اپلیکیشن به احیای عکس ها و بهبود کیفیت آن ها شهرت دارد.

این برنامه بیشتر از هر چیز روی ترمیم و ارتقا تصاویر تمرکز کرده، عکس‌ها و ویدیوهایی که به دلایلی همچون قدیمی بودن، نور ضعیف، نویز زیاد و … کیفیت خوبی ندارند و نیاز دارند دستی به سر و رویشان کشیده شود؛ Remini با استفاده از هوش مصنوعی زحمت ترمیم و ارتقای دستی آن‌ها را برای شما کم میکند و باید اعتراف کرد که در این کار رقیب ندارد.

صفحه اصلی Remini
ادیت عکس با هوش مصنوعی
افزایش کیفیت عکس با Remini

5 . Canva AI

Canva ابزار دیگری برای ساخت و ادیت عکس با هوش مصنوعی می باشدکه همانند هوش مصنوعی های دیگر قابلیت هایی همچون حذف اشیا، ویرایش جادویی، تبدیل متن به عکس، ساخت بک گراند و … دارد.

ادیت عکس با هوش مصنوعی
Canva
ادیت جادویی با Canva
ساخت عکس با Canva
ساخت عکس با استایل های مختلف در Canva

6 . Pixlr

Pixlr یک ابزار ادیت عکس با هوش مصنوعی آنلاین است که ابزار ها و ویژگی های مختلفی را برای ویرایش عکس ها ارائه می دهد. از جمله این قابلیت ها میتوان به ویرایش چهره، حذف پس زمینه، تنظیم و تصحیح رنگ و … اشاره کرد.

از مزیت های این ابزار رایگان بودن آن است که کاربران می توانند بدون هزینه و بصورت رایگان از امکانات آن استفاده کنند. البته برای استفاده از امکانات بیشتر آن کاربران می توانند نسخه پرمیوم آن را خریداری کنند.

صفحه اصلی Pixlr
ساخت و ادیت عکس با هوش مصنوعی Pixlr

7 . Photopea

نرم افزار Photopea ویرایشگر آنلاین عکس است که فضایی مانند فتوشاپ را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت های زیادی از جمله؛ قرار دادن متن، تغییر سایز عکس، شفافیت و وضوح عکس، افکت ها، لایه ها، کراپ و هر ابزار دیگری که برای تغییر عکس لازم باشد را دارد.

به راحتی از طریق مرورگر وب، با همه ی دستگاه ها و سیستم های عامل می توان به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد همچنین نیاز به نصب ندارد و استفاده از آن کاملا رایگان است.

photopea
Photopea
صفحه اصلی Photopea

8 . Adobe Photoshop AI

هوش مصنوعی فوتوشاپ ابزار جدیدی است که توسط شرکت Adobe توسعه یافته و می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر گرافیکی مد نظر خود را ساده‌ تر از قبل ساخته و ویرایش کنید. این ابزار ویژگی‌های مختلفی از جمله Generative Fill ، Smart Portraits و Super Resolution را به شما ارائه می‌دهد.

برای استفاده از Photoshop AI، به اشتراک Adobe نیاز دارید که هزینه آن چیزی حدود 20 دلار در ماه می باشد؛ با این حال Adobe یک نسخه آزمایشی 7 روزه رایگان از این ابزار فوتوشاپ ارائه می‌دهد. شما در طول این دوره آزمایشی، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از تمام ویژگی‌های فوتوشاپ استفاده کنید.

ساخت عکس با فوتوشاپ
ادیت عکس با فوتوشاپ

اگر شما هم دوست دارید برای آسان تر شدن کار های خود از هوش مصنوعی کمک بگیرید، هوش مصنوعی فارسی روبو اینجاست تا در پیچیده ترین کار ها به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *