Adobe از چند ابزار مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد2024

به وبلاگ روبو خوش آمدید، در این مقاله می خواهیم درباره رونمایی ادوبی (Adobe) از چندین ابزار مجهز به هوش مصنوعی صحبت کنیم، پس در ادامه مطلب همراهمان باشید. 

اگر به اخبار صفر تا صد هوش مصنوعی علاقه دارید وبلاگ روبو را دنبال کنید.  

شرکت ادوبی

رونمایی Adobe از ابزار های مجهز به هوش مصنوعی

غول نرم افزاری بیش از 100 ویژگی جدید Creative Cloud را معرفی کرده و مدل های هوش مصنوعی نسل Firefly خود را با هدف ساده سازی تولید محتوا گسترش می دهد.

Adobe که به دلیل ابزارهای خلاقانه و بازاریابی خود شناخته شده است، مجموعه ای از ویژگی ها و محصولات جدید را در کنفرانس سالانه MAX خود در ساحل میامی معرفی کرده است.

این شرکت که نرم افزار هایی مانند Photoshop و Illustrator تولید می کند، بیش از 100 قابلیت جدید را برای پلتفرم Creative Cloud خود معرفی کرد که بسیاری از آنها از هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند های تولید و ویرایش محتوا استفاده می کنند.

نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی

در قلب اعلامیه های Adobe، گسترش خانواده مدل های هوش مصنوعی مولد Firefly است. این شرکت مدل ویدیویی Firefly جدیدی را معرفی کرد که در حال حاضر در مرحله بتا است که به کاربران امکان می دهد محتوای ویدیویی را از پیام های متنی و تصویری تولید کنند.

این فناوری همچنین با ادغام در نرم افزار ویرایش ویدیوی Adobe، Premiere Pro، امکان گسترش کلیپ های ویدیویی و هموارسازی انتقال ها را فراهم می کند.

دیوید وادوانی، رئیس رسانه دیجیتال در ادوبی، گفت :« ما به جامعه خلاق یک قلم موی جدید و قدرتمند می دهیم تا با در اختیار گذاشتن قدرت، دقت و کنترل خلاقانه بی سابقه، جهان را نقاشی کنند.»

Adobe همچنین مدل Firefly Image 3 موجود خود را بهبود داده است و ادعا می کند که اکنون می تواند تصاویر را چهار برابر سریعتر از نسخه های قبلی تولید کند. مدل Vector این شرکت که در Adobe Illustrator استفاده می شود، برای ارائه کنترل خلاقانه تر به طراحان ارتقا یافته است.

Adobe

بهبود محصولات اصلی

نرم افزار ویرایش تصویر پرچمدار ادوبی، فتوشاپ، چندین ویژگی جدید دریافت کرد. اینها عبارتند از Distraction Removal که از هوش مصنوعی برای حذف عناصر ناخواسته از تصاویر استفاده می کند و Generative Workspace، ابزاری برای ایده پردازی و توسعه مفهومی همزمان.

ایلوستریتور، ویرایشگر گرافیک برداری ادوبی، اکنون شامل Objects on Path است، قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت اشیا را در هر مسیری در تابلوی هنری خود مرتب کنند. این نرم افزار همچنین دارای Enhanced Image Trace است، که Adobe می گوید تبدیل تصاویر به برداری را بهبود می بخشد.

همکاری و مقیاس بندی محتوا

Adobe با توجه به نیاز روزافزون به همکاری کارآمد در جریان کار خلاق، در دسترس بودن نسخه جدید Frame.io را اعلام کرد. این پلتفرم که Adobe آن را در سال 2021 خریداری کرد، اکنون علاوه بر قابلیت های موجود پس از تولید ویدئو، از همکاری در پروژه های صوتی، عکس و طراحی پشتیبانی می کند.

کانن، نیکون و لایکا به اکوسیستم Camera to Cloud Frame.io پیوسته‌اند، که Adobe آن را به عنوان «سریع ترین، آسان ترین و امن ترین راه برای رساندن رسانه از مجموعه به افرادی که نیاز به کار با آن دارند» توصیف می کند.

راه حل های سازمانی

برای مشتریان سازمانی خود، ادوبی همچنین GenStudio را برای بازاریابی عملکردی، یک برنامه کاربردی در راه حل گسترده تر GenStudio خود معرفی کرد. هدف این ابزار بهینه سازی زنجیره تامین محتوا برای کمپین های بازاریابی و تجربیات شخصی مشتری است.

Adobe همکاری خود را با پلتفرم های تبلیغات دیجیتال بزرگ، از جمله Google's Campaign Manager 360، Meta، Microsoft Advertising، Snap و TikTok گسترش داده است تا به برند ها امکان دهد کمپین ها را در سراسر پلتفرم ها فعال کنند و بر اساس بینش های عملکردی، تنظیمات را در زمان واقعی انجام دهند.

ابتکارات آموزشی

Adobe همچنین برنامه هایی را برای کمک به 30 میلیون یادگیرنده و معلم برای توسعه سواد هوش مصنوعی، ایجاد محتوا و مهارت های بازاریابی دیجیتال با استفاده از Adobe Express فاش کرد. Wadhwani اظهار داشت :« با پیش بینی افزایش تقاضا برای محتوا، ما به سازندگان این قدرت را می دهیم که استفاده از محتوای خود را در تیم های بازاریابی، منابع انسانی و فروش افزایش دهند. »

برای استفاده از امکانات هوش مصنوعی ChatGPT-4o میتوانید از روبو، هوش مصنوعی فارسی، به راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *