تولید محتوا با هوش مصنوعی ، 10 ابزار برای تولید محتوا

به وبلاگ روبو خوش آمدید،در این مطلب میخواهیم نحوه تولید محتوا با هوش مصنوعی مخصوص ساخت محتوا را به شما معرفی کنیم، پس در ادامه مطلب همراهمان باشید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

یکی از اقدامات بازاریابی، تولید محتوای هدفمند و با برنامه ریزی است، چون از سایر روش ها بسیار ارزان تر است؛ اما همین تولید محتوای مداوم، زمان و بودجه زیادی می خواهد که ممکن است باعث نگرانی صاحبان کسب و کار شود.

خوشبختانه با ظهور هوش مصنوعی و تبدیل آن به یکی از بهترین دستیار های انسان باعث شد این نگرانی تا حدود بسیاری رفع شود. هوش مصنوعی یک دستیار عالی برای تولید کنندگان محتوا است و اگر افراد توانایی درخواست صحیح مطابق با دستورالعمل های آن داشته باشند می توانند فرایند تولید محتوا را آسان و سریع کنند.

ممکن است بسیاری از افراد برای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تردید داشته باشند. این افراد احتمالا نگران این هستند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کیفیت لازم را دارد و می تواند کاربران آن ها را راضی کند یا خیر؟ البته که جای نگرانی وجود ندارد به شرطی که نحوه کار با ابزار ها را بلد باشید.

مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی

1 . کاهش هزینه

ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا به شما این امکان را می‌دهد که با منابع کمتر محتوا ایجاد کنید، بنابراین در هزینه و منابع شما در تولید محتوا صرفه‌جویی می‌شود.

2 . دقت و کیفیت

ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانند محتوایی تولید کنند که دقت و کیفیت بالایی داشته باشد. آن‌ها می‌توانند قوانین زبانی را درک کرده و محتوایی را تولید کنند که به طور طبیعی و قابل فهم است.

3 . افزایش تولید محتوا

با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی، می‌توانید محتوای بیشتری را تولید کنید و به جای اینکه به صورت دستی محتوا بنویسید، می‌توانید از ابزار‌های هوش مصنوعی برای تولید هر حجم از محتوا استفاده کنید.

4 . تنوع و چندگانگی

ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانند به تولید محتوا در چند زمینه بپردازند، آن‌ها می‌توانند در تولید متون، عکس‌، ویدیو، گرافیک‌ و حتی موسیقی به شما کمک کنند، این تنوع در تولید محتوا باعث می‌شود نیاز‌های متنوعی را در حوزه‌های مختلف توسط هوش مصنوعی تامین شود.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

حالا که با مزیت های تولید محتوا با هوش مصنوعی آشنا شدید، در ادامه مطلب تعدادی از ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا را به شما معرفی خواهیم کرد:

ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی

1 . روبو (Robo)

روبو یک ابزار هوش مصنوعی فارسی است که توسط یک تیم ایرانی خلاق ساخته شده است. این هوش مصنوعی می تواند به هر سوالی پاسخ دهد و کاربران میتوانند هر سوالی، سخت یا آسان، را از روبو بپرسند و جواب خود را دریافت کنند. هر کسب و کار به ایده پردازی و خلاقیت نیاز دارد، روبو همراه همه کاره شماست تا با ایده پردازی های خوب باعث خلاقیت در کسب و کار شما شود. از این ابزار میتوانید برای تولید محتوا و بهتر شدن کسب و کارتان ایده بگیرید.

مهم تر از همه استفاده از روبو بسیار کم هزینه و آسان می باشد، و هر روز به شما اعتبار رایگان تعلق میگیرد. شما می توانید اپلیکیشن روبو را از سایت roboo.ir، بازار، مایکت و یا لینک زیر دریافت کنید.

هوش مصنوعی فارسی روبو

2 . ChatGPT

ChatGPT یک ابزار فوق العاده برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند از آن برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کنند، ChatGPT جدیدترین مدل زبانی (Language Model) مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط مجموعه OpenAI به حساب می‌آید. 

در حقیقت این ابزار یکی از بهترین موارد برای تولید محتوا با هوش مصنوعی می باشد چرا که می‌تواند به هر سوالی پاسخ دهد. پس از انتشار نسخه ChatGPT 4 توسط شرکت OpenAI، شکی در قابلیت ها و توانایی های ایت چت بات نیست و کاربران می توانند با خیال راحت برای هرکاری از ChatGPT استفاده کنند.

چت جی بی تی

3 . Rytr

با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Rytr، کاربران می‌توانند با وارد کردن متن‌های ساده، توضیح کوتاه، عنوان یا سایر اطلاعات اولیه، متن‌های خلاقانه‌ای تولید کنند. این ابزار با توجه به متنی که ارسال می‌کنید قواعد نوشتاری را در نظر گرفته و متن خروجی تولید می‌کند.

با توجه به اینکه Rytr بر اساس NLP عمل می‌کند، تلاش شده تا دقت، فهم متن و تولید محتوای طبیعی داشته باشد اما مانند هر ابزار دیگری، ممکن است در برخی موارد نیاز به ویرایش نهایی متن‌های تولید شده توسط Rytr باشد زیرا ممکن است بعضی از سوال هایتان را به زبان فارسی پاسخ ندهد به همین دلیل به ویرایش نهایی نیاز دارد.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

4 . CopyAI

ابزار CopyAI یک پیشنهاد محبوب برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که بسیاری از کاربران به آن اعتماد دارند. استفاده از این ابزار، امکانات بسیار زیادی با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد برای کاربران فراهم می‌کند، CopyAI با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از الگوریتم‌ها، در ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند.

در حالت پیش‌فرض CopyAI شش خروجی ارائه می‌کند که می‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید. البته استفاده تمام و کمال از هوش مصنوعی CopyAI رایگان نیست و باید برای آن پرداخت ارزی و خرید اکانت هوش مصنوعی انجام داد. مهم‌ترین مزیت این ابزار قابلیت ۷ روز رایگان است که باعث می‌شود کاربران به خوبی آن را امتحان کرده و در صورت لزوم آن را خریداری کنند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

5 . ShortlyAI

با استفاده از Shortly AI، می‌توانید به طور ساده و با کیفیت بالا مقالات و وبلاگ‌های خود را بنویسید. این ابزار برای داستان‌نویسان نیز یک ابزار عالی است. برای استفاده از این ابزار، کافیست نام پروژه خود را مشخص کنید و یک توضیح مختصر درباره موضوع مورد نظر ارائه دهید. سپس، با فشار دادن دکمه ”برایم بنویس”، هوش مصنوعی به صورت هوشمند و با درک کامل از محتوا، متن مورد نظر را تولید می‌کند.

این ابزار فقط به چند سوال اول رایگان پاسخ می دهد ولی اگر می خواهید از این ابزار برای تولید محتوا استفاده کنید باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

6 . HyperWrite

HyperWrite یک ابزار هوش مصنوعی آنلاین جهت تولید متون مفید است. این ابزار توانایی تولید محتوای کیفی بر اساس درخواست کاربران را دارد.  برخی ویژگی‌های آن عبارتند از تولید متون، جستجو های بصری، ویرایش متون، خلاصه سازی، تولید پادکست و … اشاره کرد.

یکی از مزیت های این ابزار این است که که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید سوال‌های خود را از آن بپرسید. این ابزار بخاطر قابلیت های جذاب که دارد به عنوان ابزار همه کاره نیز شناخته شده است.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

7 . MakerAI

هوش مصنوعی MakerAI در حال حاضر قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه محتوای بصری و نوشتاری را تولید کند و این توانایی تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات، بازاریابی، طراحی و دیگر حوزه‌های مرتبط با تولید محتوا به وجود آورده است.

در زمینه تولید محتوای بصری، هوش مصنوعی قادر است به صورت خودکار و با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، تصاویر را تولید کند. این تصاویر می‌توانند شامل تصاویری با کیفیت بالا، تصاویری با انیمیشن، تصاویری با افکت‌های ویژه و غیره باشند. این تصاویر می‌توانند در تبلیغات، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر بسترهای دیجیتالی استفاده شوند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

8 . Copymatic

از ابزار Copymatic می‌توانید برای انواع کار‌های شخصی و حرفه‌ای استفاده کنید. از جمله اقدامات Copymatic می توان بهتولید مقاله، پست وبلاگ، بازنویسی محتوا، ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی تولید تصاویر کاربردی اشاره کرد.

علاوه بر موارد بیان شده شما می‌توانید بدون داشتن کارت اعتباری از این ابزار استفاده کنید و 1500 کلمه تولید کنید، سپس اگر قصد استفاده از نسخه پیشرفته دارید با پرداخت ماهانه 6 دلار اشتراک را خریداری کنید، این موضوع باعث شده تا ابزار Copymatic به عنوان یکی از کم‌ هزینه‌ و بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا شناخته شود.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

9 . ParagraphAI

ParagraphAI یک ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی آنلاین است که برای تولید محتوای متنی به کار می‌رود.  برای شروع کاربران می‌توانند موضوع و نوع محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس Paragraph AI متنی با کیفیت و قابل استفاده تولید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت تنظیم و تغییر محتوا، قابلیت ایجاد قالب‌های مختلف برای متن تولیدی، و قابلیت ارائه پیش‌بینی برای کاربران اشاره کرد.

همچنین، این ابزار برای کاربرانی که نیاز به تولید محتوای متنی با کیفیت دارند، مانند کارآفرینان و بازاریابان، مناسب است. با این حال برای استفاده از ParagraphAI نیاز به اشتراک در سایت آن دارید. این ابزار در نسخه رایگان نیز قابل استفاده است؛ اما با محدودیت‌هایی همراه است. برای دسترسی به ویژگی‌های کامل این ابزار نیاز به اشتراک پولی دارید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

اگر شما هم به دنبال تولید محتوا برای کسب و کارتان هستید و دوست داریدبا کمک هوش مصنوعی آسان تر و جذاب تر محتوا تولید کنید، روبو اینجاست تا به شما در تولید محتوا کمک کند. برای صحبت با روبو روی لینک زیر کلیک کنید و با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *